Challenge #6 day

Aprašyk savo norus.

Norų turiu daugybę, manau man net neužtektų laiko ir visos klaviatūros jiems aprašyti. Bet bent jau svarbiausius pabandysiu išskirti.

1. Noriu aplankyti kuo daugiau pasaulio. O labiausiai Niujorką.

 Tai jau taip. Niujorkas man kaip magija. Miestas esantys VISKAS. Jei kažkas paklaustų ko labiausiai nori? Atsakyčiau, aplankyti Niujorką. Turbūt visos merginos nori išskristi toli toli, atsidurti nežinomame mieste, vaikščioti pro prabangiausias parduotuves...
 Visa Amerika man didžiulė svajonė. Norėčiau aplankyti Niujorką, Los Andželą, Portlandą, Finiksą, Forką (saulėlydžio sagos miestas). Ir dar daug kitų. Bet LA ir Niujorkui jaučiu didžiausią simpatiją. Tikrai. Planuoju po truputuką taupyti pinigėlius šioms kelionėms, tik deja, kainos. O jau skrydžių kainos yra tikrai didžiulės. 900  eur ir dar didesnės, priklausomai kuriuo metų laku skrisi.

2. Noriu dainuoti. 

"Tai padaryti ne taip jau ir sunku. Susikuri YouTube kanalą, nufilmuoji koverį ir voila!!! Tave pastebi garsiausi muzikos prodiuseriai."
Taip rašo daugelis žurnalū, taip kalba žvaigždės. Bet kad jie žinotų, kiek kelio reikia iki to nueiti. O muzika man kaip siela. Muzikoje aš visiškai galiu atskleisti save, kaip ir rašyme. 
 Aš puikiai žinau, kad niekas neatneš tau mikrofono pro duris. TU pats turi eiti, daryti ir kažką pasiekti. Įgyvendinti svajonę. Man nuolat rašo: eik tu į dainavimo pamokas privačiai. Net pati Ieva Zasimauskaitė man tai patarė. Galbūt tikrai reikėtų nuo to ir pradėti. Aš mokausi, aš darau ir aš tikrai tikiu, kad laikui bėgant mano įgūdžiai atsiskleis.

3. Noriu būti modeliu.

Modelio darbu susidomėjau jau 11 metų, tik tada dar pagal visus buvau "per maža". Visi žinote, kad nuo 13 metų ūgio reikalavimai aukštėja. Reikia būti 170 cm ir aukštesnei. Ūgiu pasigirti aš negaliu. Yra gal tik kokie 157- 158 cm. Bet manau, kad dar tikrai ne pabaiga. Dėl svorio aš pilnai tikčiau. Nuo mažens esu liesutė :))) 
Modelio darbas man atvertų visus norus. Galbūt taip susiklostytų, kad ir pakeliaučiau, nusifotografuočiau žurnalams, reklamoms. Bet vėlgi, reikia eiti tai ir daryti. Juk nepabandžius nieko nebus, ką? Vaizdo rezultatas pagal užklausÄ… „fashion word“
""""""""""""""""""""""""""""""
English version\

Describe your wishes.



I have a lot of desires, I think I would not even have enough time and all the keyboards to describe them. But at least I will try to isolate the most important ones.



1. I want to visit as many worlds as possible. And most of New York.



 That's right. New York is like magic for me. The city is ALL. If someone asks what they want most? I would answer to visit New York. Probably all the girls want to fly far away, find themselves in an unknown city, walk through the finest shops ...

 The whole of America is a big dream for me. I would like to visit New York, Los Angeles, Portland, Phoenix, Forka (Sunset Button). And many more. But LA and New York feel the greatest sympathy. Really I plan to save a little money on these trips, unfortunately, the prices. And the flight prices are really huge. 900 euros and even more, depending on what year's varnish will fly.



2. I want to sing.



"It's not that hard to do, you're creating a YouTube channel, filming a cover and voila! You're noticed by the most famous music producers."

Many writes in the journal, so the stars speak. But to make them know how far the road needs to go. And music is like my soul. In music, I can completely reveal myself, as in the writing.

 I know perfectly well that no one will bring you a microphone through the door. You yourself have to go, do and get something. Make a dream come true. I'm constantly writing to you: go to singing lessons privately. Even Ieva Zasimauskaitė himself advised me. Perhaps you really should start from that. I'm learning, I do and I really believe that over time my skills will unfold.



3. I want to be a model.



I was interested in the model work for 11 years, only then I was still "too small" for all. Everyone knows that from 13 years of age the requirements for height are rising. Need to be 170 cm and taller. I can not boast, I can not boast. There are only 157-158 cm. But I think it's not the end yet. Because of weight loss, I fully believe. I'm lean from my childhood :)))


The model work would open up all the desires for me. Perhaps this would be the case so that I would pick up, photographed for magazines, advertisements. But again, you have to go and do it. After not reading anything, what?

Komentarai

  1. Pirmam norui, ateičiai, turiu solution - work&travel programa :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tik tiek mažai norų! Įdomus tu žmogus :) O kalbant rimtai, tai fainai visai, kad tavo norai tokie realistiški ir tikiu, jog vieną dieną tu pradėsi į savo blogą kelti įrašus iš Niujorko, Forko, Los Anželo, Fynikso, modelių atrankos salių ir t.t. Tad nuoširdžiai linkiu tau didžiausios sėkmės :)
    Ir, beje, ta idėja su EN versija - nereali!

    P.S kai turėsi laiko, apsilankyk ir pas mane :D
    https://knygupeliukas.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vauuu. Ačiū tau labai!!! Norų turiu daugiau, bet čia patys pagrindiniai, patys svarbiausi man.

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai