Challenge #4 day

6 įdomiausi faktai apie mane 

1. Bijau perkūnijos ir žaibų.
 Turbūt daugelis šito gamtos reiškinio bijo. Bet aš tikrai ypatingai. Jai ši stichija prasideda naktį tai niekaip negaliu užmigti. Baisiai bijau. Nors jokių nelaimių (ačiū Dievui) neturiu, bet vis tiek labai labai bijau. Bet kai būnu tarp žmonių, mokykloje, parduotuvėje ar dar kur nors visiškai nejaučiu jokios baimės.

2. Dievinu stiprų lietų.
 Perkūnijos bijau, bet už tai stiprų lietų tiesiog dievinu. Kai stipriai lyja man  atrodo, kad viskas tiesiog baigiasi. Atsiverčia naujas lapas. 
Man patinka kai dideli lietaus lašai tarsi smeigtukai sminga į žemę. Man tada atrodo, kad viskas viskas baigias ir prasideda iš naujo.

3. Mėgstu keliauti.
Negaliu pasigirti, kad buvau kažkur už Lietuvos ribų, bet Lietuvoje esu aplankiusi daug įdomių vietelių. 
Visos kelionės mane labai įkvepia,  džiugina.
Taip pat turiu planų į tinklaraštį kelti kelionių apžvalgas...

4. Turiu prikaupusi pilną lentyną "Panelės" ir "Justės" žurnalų numerių.
 Turiu silpnybę, ne vien tik kosmetikai, bet ir žurnalams. Anksčiau labai pirkdavau Panelės žurnalą. Dabar perku Justę. Ir nuo 2016 metų esu sukaupusi pilną lentyną šių žurnalų. Kodėl? Todėl, kad perskaičius man tiesiog gaila išmesti. Galvoju, kad galbūt man dar kada prireiks šių dalykėlių.

5.  Noriu nueiti į Monikos Linkytės koncertą.
 Dauguma mano bendraamžių norėtų patekti į Bejonce's koncertą, na o aš, nebūčiau aš jei nenorėčiau nueiti Į M. Linkytės koncertą. Monikos dainos man labai patinka, na o dar labiau man patinka pati atlikėja, kuri yra labai nuoširdi ir žinanti ko nori. Siekianti savo tikslų. 

6. Myliu knygas.
 Galbūt tai nėra naujas faktas, bet vistiek. Tai esu AŠ. O aš myliuuu knygassss. Be knygų negaliu išbūti net kelių dienų. Knygos man kaip oras. Nėra knygų, aš nekvėpuoju. Na, o kokias knygas aš esu perskaičiusi gali rasti tinklaraščio viršuje "Knygos' puslapėlyje.

Štai ir 4 dienos challenge parašytas. Dar liko 26:))) Tikuosi, neprarasiu motyvacijos ir kantriai viską surašysiu.
O šitie faktai galbūt nėra pats įdomiausias įrašas, akylesni skaitytojai tau jau žino. Kaip matau toliau, mano iššūkiai bus dar įdomesni.
 Ačiū, kad skaitot!!!

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „thanks word“


Komentarai

  1. Kokia knyga yra tavo mėgstamiausia? Just curious xd

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, labai myliu "Saulėlydžio" sagą, tada Ar sakiau, kad myliu tave trilogija ir , manau dar iš mėgstamiausių "Divergentė". O tavo?

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai