Challenge #3 day

10 dalykų kurie daro tave laimingą.

1. Gyvūnai
   Katytės ir šuniukai yra geriausi mano gyvenimo draugai. Gyvūnus aš be proto myliu, kartais netgi man sako, kad per stipriai. :)) Bet man jie ant tiek cuuttee, kad negaliu. Jeigu kur nors eidama pamatau gyvūną, nesusivaldau ir pradedu šypsotis. Man jie praskaidrina bet kokią sunkią dieną, atrodo išsprendžia visas problemas. Vaizdo rezultatas pagal užklausą „cat and dog“

2. Knygos, filmai
Taip, ką jau mėgstu tai mėgstu. Kaip kiti gyvenimo neįsivaizduoja be telefono ir interneto, aš neįsivaizduoju be knygų ir filmų.
 Knygas imu iš bibliotekas, kartais nusiperku ir knygyne. Tačiau man reikia gerokai paieškoti, nes daugumą jau esu perskaičiusi.
 Taip pat ir filmai. Labiausiai mėgstu žiūrėti knygų ekranizacijas, man jos yra įdomiausias. Pvz.: Prieš man mirštant, Saulėlydžio saga, Visiems vaikinams kuriuos mylėjau ir t.t. Knygos ir filmai man visada pakelia nuotaiką, padeda užmiršti visas problemas ir pasinerti į kitą pasaulį.Vaizdo rezultatas pagal užklausÄ… „to all the boys i loved before“

3. Šalta žiema ir Kalėdos
 Stipri žiema, šaltukas virs 15 laipsnių lauke, pūkinė striukė ir knyga" Tegul sninga" man yra tobulos Kalėdos. Kalėdų labiausiai laukiu, nes mane labai greitai pagauna šventiška nuotaika, visas dekoras, muzika ir knygos bei filmai. O kur dar dovanos...
Bet Kalėdų laukiu ne dėl jų tiktai. Laukiu, nes tai gražiausia ir geriausia šventė. Man ji brangesnė už gimtadienį. 
O šalta žiema labiausiai atspindi mano nuotaiką. Man patinka snaigės ir šaltukas.
Man patinka tos juodos ir baltos naktys. 
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „christmas with winter“

4. Tinklaraštis
 Kai pradėjau rašyti tinklaraštį, jaučiu, kad patobulėjau. Ne mokslo žiniomis, bet jausmais, mintimis, darbais. Dabar visai kitaip žiūriu į save ir aplinkinius.  Pagaliau išmokau, bent čia, atsiverti visiems. Nebeslėpti savęs po balta skraiste. Išmokau mylėti save ir gerbti kitus. 
 Bet man vistiek dar baisu.
Baisu ir viskas.
 Visą gyvenimą norėjau dainuoti, save įsivaizduodavau dainuojant ant didžiulės scenos su tūkstantine minia.  Bet dabar kažkas pasikeitė. Aš bijau save parodyti kitiems. Bijau savo balsą parodyti kitiems. Bijau dainuoti prieš kitus. Per muzikos pamokas man kažkas užsikerta ir viskas. Tai nėra scenos baimė, tai yra... net neįsivaizduoju kas. Dar bijau, nes nežinau ar tikrai mano balsas yra geras dainavimui, ar jis tinkamas.  Tokios mintys mane kamuoja dažnai.
 Taip pat norėčiau būti modelis. Mane žavi modelio darbas, fotosesijos ir visi kiti dalykėliai.
 Tik va ta ir problema.
 Aš bijau kažkam apie tai prasitarti. Nedrįstu ir tyliai kenčiu.
Vaizdo rezultatas pagal užklausą „vlog word“

5. Kosmetika
 Kaip ir kiekviena mergina aš be galo myliu kosmetiką. Perku daug priemonių, galvoju apie vizažo sritį, kaip ateities darbą. 
Seku tendencijas, žiūriu YouTube pamokėles kaip pasidaryti makiažą. Tyliai niekam nematant bandau išmokti dažytis. Kosmetika man tarsi ginklas, kurio ruošiuosi priblokšti pasaulį. :)))

Tai mano 5 dalykai, kurie daro mane laimingą, kurie man yra patys svarbiausi.
 Atsivėriau ir vėl.
Ir vėl jaučiu lengvumą, kaip vėją.
Tarsi akmuo būtų nusiritęs nuo širdies.
Tikiuosi, kad taip ir yra.
   

Myliuuuu!!!!:))))))Vaizdo rezultatas pagal užklausą „be happy“




Komentarai

  1. geri dalykai, tikrai geri, man patinka ir pritariu tavo sąrašui :D ačiū, kad daliniesi!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Skaitydama daugumą tavo įrašų jaučiuosi lyg skaityčiau savo parašytas mintis. Tokie nerealūs sutapimai! Labai smagu, kad vis džiugini mus naujais įrašais, o challenge idėja išvis puiki, nes galim vis sužinoti ko nors naujo apie tave. Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!! Dalinsiuosi dar ir tikrai sužinosi dar daug daug :))

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai